Ini belog kurang Ajar..., dengan penggunaan bahasa yang agak kasar dan mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak (pembaca), jika Korang orang boleh terima konsepnya, teruskan pembacaan dan jika sebaliknya..., sila Keluar secepat mungkin supaya tidak menyakitkan hati.

Ini blog Aku,Aku punya fikiran, Aku punya persepsi,Aku punya selera,Aku punya suka apa yang Aku nak tulis/luahkan di sini...punya pasal aku la....

Tok Mufti Harusani,Cube Neng0k Gamb0r ini Pastu Keluorkan Fatwa Mengenai Gamb0r ni!!



1st impression Harussani nengok gambar nih apa jatuh hukum nya? Halal? Haram? Wajib? Makroh? Sunat? 1Malaysia? Ketuanan Melayu? Ape hukumnya Harussani...

Ada banyak lagi gambar camni kat puak Umno tapi saja malas nak tepek bebanyak sebab pada aku ok takde masalah, cuma nak tau ape komen pencacai keris karat dan Perkasa?

Ngeeeee.. Apsal PAS berbuat baik sesama manusia adalah salah? Tapi bila Umno Berjabat dan bertepuk tampar sesama Cina dan India serta mamak boleh saja? Apa kata kamu Harus sana-sini...?

Agama apa agak-agak Harusani rujuk yang mengatakan salah berbaik dengan DAP?


psst..ape yg nak haram nye..kalau BNNNNNNNNNNN mesti tak haram tapi wajib jadinye sbb 1 malaysiakan...hahha

0 ulasan:


Blogger Layouts by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Landscapes Design