Ini belog kurang Ajar..., dengan penggunaan bahasa yang agak kasar dan mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak (pembaca), jika Korang orang boleh terima konsepnya, teruskan pembacaan dan jika sebaliknya..., sila Keluar secepat mungkin supaya tidak menyakitkan hati.

Ini blog Aku,Aku punya fikiran, Aku punya persepsi,Aku punya selera,Aku punya suka apa yang Aku nak tulis/luahkan di sini...punya pasal aku la....

Abg Jib(Najib)Ditangkap Basah??


1. 1983, Najib menjadi Menteri Pertahan buat pertama kalinya

2. Najib telah ditangkap basah di sebuah hotel di Port DICKson bermukah bersama seorang artis iaitu kakak kepada seorang lagi artis iaitu Anuar Zain... Siapa kah artis itu?
3. Dato Isa Samad MB N9 ketika itu telah yang membantu Najib, dengan memaksa kadi untuk menutup kes tersebut kerana Najib seorang menteri..

4. Imam yang bertanggung jawab menangkap Najib telah meletak jawatan.

5. Jeneral yang mengiringi Najib dan telah di tangkap khalwat telah di arah meletak jawatan serta merta.

6. Fail kes ini masih berada pada ISA Samad..

Inilah moral seorang Islam yang menjadik PM 1Malaysia kita.. Tak disurh tapi beliau yang sakan nak jugak jadik PM... Tepuk dada tanya Kak ROSMOH... kahkahkah

0 ulasan:


Blogger Layouts by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Landscapes Design