Ini belog kurang Ajar..., dengan penggunaan bahasa yang agak kasar dan mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak (pembaca), jika Korang orang boleh terima konsepnya, teruskan pembacaan dan jika sebaliknya..., sila Keluar secepat mungkin supaya tidak menyakitkan hati.

Ini blog Aku,Aku punya fikiran, Aku punya persepsi,Aku punya selera,Aku punya suka apa yang Aku nak tulis/luahkan di sini...punya pasal aku la....

Budi Bahasa Style Kepala Bapak Umno!!!!!!!








Bukan budaya kita ni... org melayu kena duduk rumah tanam jagung, berkebun. Bukan jalan kat bandar...
Tok Najib kata, "dekat selangor ada stadium yang dikuasai oleh PKR, kalau nak buat demo, pi buat kat stadium, jerit sampai pagi pun xpa"

la.. masa BN perintah dulu, org mintak stadium nak buat demo depa tak bagi. Sebab tu la org demo kat jalan raya. La ni org dah biasa demo kat jalan raya, suruh buat kat stadium pulak.. lagu mana cerita ni?


Kalau betoi le ada kulit babi kat kasut FRU tu, memang padan le perangai dema macam ngan BABI mcm ngan Umno tu?

Dah sampuk dek babi rupernyer.

Pasal tu la antara tempat mulia seperti masjid ngan tandas pun x gheti nak beza.

Jenuhle masjid yang kene serbu dek FRU berkasut kulit babi ni time reformasi dulu kena samak wehhh…



la... rupa2nya memang budaya kita sejak sebelum merdeka lagi... ist..ist..ist... sapa yang kata "bukan budaya kita" tu, sah la buta sejarah..

LU FIKIR LA SENDIRI...

0 ulasan:


Blogger Layouts by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Landscapes Design