Ini belog kurang Ajar..., dengan penggunaan bahasa yang agak kasar dan mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak (pembaca), jika Korang orang boleh terima konsepnya, teruskan pembacaan dan jika sebaliknya..., sila Keluar secepat mungkin supaya tidak menyakitkan hati.

Ini blog Aku,Aku punya fikiran, Aku punya persepsi,Aku punya selera,Aku punya suka apa yang Aku nak tulis/luahkan di sini...punya pasal aku la....

Benjy Kemungkinan Dihukum Mati Mandatori.....

Artis tersebut mungkin akan berhadapan hukuman gantung mengikut Seksyen 39B, Akta Dadah Berbahaya 1952 yang membawa hukuman mati mandatori. Dalam pada itu, Azean, 60, mendakwa, anaknya sering kehabisan wang dan kerap meminta pertolongan daripadanya jika menghadapi masalah kewangan. “Masalahnya, Benjy selalu pokai dan kerap minta tolong dengan saya walau untuk bayar duit rumahnya atau duit belanja untuk ke pasar,” Tambah pelakon filem Talentime, Waris Jari Hantu, Anak Mami Kembali dan Baginda itu, dia pelik bagaimana akhbar boleh menyatakan anaknya itu mampu menjual dadah terbabit sehingga beratus-ratus ribu ringgit nilainya. Dia juga mempersoalkan penglibatan anak lelaki tunggalnya itu, sedangkan mengikut maklumat yang diketahui, mereka yang mengambil bahan-bahan terlarang itu fizikalnya kurus dan hiperaktif. “Macam mana surat khabar kata dia boleh jual sampai beratus-ratus ribu. Kereta pun dia tak ada. “Lagipun Kak Yan ‘Google’ (di Internet) orang kalau ambil benda itu kurus dan hiperaktif sedangkan Benjy gemuk, suka tidur. Selain itu, dia sering menghabiskan masa di kolam pancing pagi, petang, siang dan malam,” katanya.


[Melihat kepada penjelasan oleh Azean Irdawaty ini, terbukti biarpun dia adalah seorang pelakon terkenal namun dia gagal untuk membaca lakonan si anaknya sendiri. Jika benar bagai dikata yang anaknya senantiasa pokai dan menghadapi masalah kewangan, kenapakah Benjy mampu untuk tinggal di sebuah kondominium mewah itu agaknya. Apakah pelakon itu tidak pernah pergi ke rumah anaknya atau sengaja terkejut dengan apa yang berlaku. itu Malah, ujian klinikal juga telah membuktikan anaknya itu positif dadah. Bukan semua orang yang terlibat dadah kurus kering seperti yang diperkatakan, malah ramai juga yang kelihatan sihat dan tidak ada tanda-tanda terlibat dengan gejala yang tidak sihat itu sebenarnya].

0 ulasan:


Blogger Layouts by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Landscapes Design