Ini belog kurang Ajar..., dengan penggunaan bahasa yang agak kasar dan mungkin keterlaluan bagi sesetengah pihak (pembaca), jika Korang orang boleh terima konsepnya, teruskan pembacaan dan jika sebaliknya..., sila Keluar secepat mungkin supaya tidak menyakitkan hati.

Ini blog Aku,Aku punya fikiran, Aku punya persepsi,Aku punya selera,Aku punya suka apa yang Aku nak tulis/luahkan di sini...punya pasal aku la....

18SX Nafsu Binatang...


Nafsu Binatang mengikut kamus dewan edisi akan datang bermaksud seseorang yang mempunyai nafsu kepada binatang atau lebih dikenali sebagai seorang yang suka dan sayangkan binatang. Tetapi mengikut kamus oxford nafsu binatang adalah nafsu binatang tersebut. Untuk lebih memahami maksud nafsu binatang, korang boleh la tengok gambO dekat bawah ni.



Jadi korang dah paham maksud nafsu binatang? Jika korang masih tak paham jugak,ini bermakna korang memang binatang =))huhu...grau jer...

0 ulasan:


Blogger Layouts by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Landscapes Design